Jo, det blev födelsedag i år också. Trots coronatider… Sonen och jag fyller år med en dags mellanrum så vi brukar fira tillsammans. Mestadels har vi firat honom, i alla fall när han var mindre, och mig lite av bara farten. Med åren har vi firat mer jämlikt eller hur jag ska säg. Ni förstår…
