Skönt gung i denna så här inför sommaren. http://www.youtube.com/watch?v=9nt02fQIcAw En lite nostalgitripp får det bli också. Diggade dessa stenhårt som liten/ung. http://www.youtube.com/watch?v=jlA-z0du1Pg Sjunger inte Boyzone denna? http://www.youtube.com/watch?v=_iVWg5T7fXM Rockigt värre! 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=A3DDQMMVUOU&feature=related
Kategori: Musik
Konsert
Kan man gå på konsert med E.M.D. när man är 40+ ? Ja varför inte om man fått biljetten i födelsedagspresent av sin bästa väninna som fyller år dan innan mig och hon har vunnit biljetterna! Vi har alltid roligt ihop hon och jag. Spelar lixom ingen roll om vi kör ett spinningpass på gymmet…
